Politica de retur/anulare

Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Clientul are dreptul sa returneze orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani, schimbarea cu un alt produs sau returnarea contravalorii sub forma de voucher. In aceste cazuri, valoarea in bani returnata, produsul inlocuit sau returnarea contravalorii sub forma de voucher, se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie. 

Plata transportului aferenta produsului returnat sau a produsului trimis pentru inlocuire ii revine clientului

•    Inlocuirea cu un alt produs: produsul va fi expediat in cel mai scurt timp posibil, urmand sa fiti contactat de unul dintre colegii nostri pentru comunicarea statusului noii livrari.
•    Rambursarea contravalorii produsului: va fi initiata in termen de 1-2 zile de la receptionarea produselor returnate. Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului. 

La retur sunt acceptate doar produsele in forma exacta in care au fost livrate, insotite de factura de achizitie.

Nu se admit la retur: 
•    Produse care prezinta semne de uzura;
•    Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse.
•    Produse cu ambalajele deteriorate in orice fel.

Daca produsul returnat este deteriorat ca urmare a utilizarii necorespunzatoare, are semne clare de utilizare gresita si nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul. 

Procedeul de returnare a produselor

•    Asigurati-va ca produsul corespunde intocmai conditiilor de mai sus.
•    Contactati serviciul Relatii Clienti prin email la adresa: bogdan@plintetevi.ro sau telefonic 0746682498
•    Ambalati produsul corespunzator pentru ca acesta sa fie ferit de socuri ce pot aparea in timpul transportului. Produsele care ajung retur in forma necorespunzatoare datorata ambalarii defectuoase nu vor putea beneficia de garantia returnarii.

Expediati coletul la adresa: S.C. ARCOSTAR TEAM S.R.L., Str. Ciresului Nr. 16, Bucuresti, Sector 2, prin orice serviciu de curierat rapid. Nu se accepta la retur colete cu plata ramburs.

Dupa receptionarea coletului veti fi contactat(a) de un membru al departamentului Relatii Clienti care se va ocupa de returul produsului dumneavoastra.

Daca produsul (produsele) nu respecta intocmai conditiile mentionate mai sus compania noastra isi rezerva dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade in sarcina clientului.